Skip to content
+40 751 986 794
office@mitarhivis.ro
București | Buzău | Ploiești | Brașov | Alba | Sibiu | Cluj | Timișoara
facebook
youtube
DMS | Arhivare documente
  • Acasă
  • Servicii
    • Arhivare documente
    • Depozitare arhive
    • Managementul documentelor
    • Arhivare electronică
    • Centru date – Cloud
    • Distrugere securizată
  • Departamente
    • DMS în financiar-contabilitate
    • DMS în Managementul resurselor umane
    • DMS în procesarea automată a facturilor
    • DMS în vânzări și marketing
  • Industrii
    • Soluții Document Management în întreprinderi mari
    • Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
    • Arhivarea documentelor în spitale și clinici
    • Arhivarea documentelor în instituții publice
    • Arhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici
  • Despre noi
  • Contact

Arhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici

Home > Industrii > Arhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici

Arhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici

13 februarie 2020 | By admin
0

Cabinetele de avocatură și birourile notariale produc cantități considerabile de documente, majoritatea în formă fizică. Frecvența utilizării acestora e și ea extrem de mare, prin natura domeniului. Dosarele clienților se modifică și completează continuu, deci regăsirea rapidă a acestora e esențială.

Faptul că arhiva de documente este hibridă (o parte este în format electronic iar alta se află in dosarele de documente), îngreunează procesul de sintetizare rapidă și implicit imaginea completă a situației clienților ”la zi”.

Nevoile sunt clare:

  • Acces instant la informație structurată, completă;
  • Facilitarea procesului de distribuție a documentelor, atât intern cât și extern;
  • Trasabilitatea și versionarea documentelor în fluxul creării;
  • Optimizarea spațiului si a costurilor de stocare a documentelor fizice;

Soluțiile sunt simple:

  • Arhivarea electronică (conversia in PDF securizat) a documentelor fizice, corelarea lor cu cele electronice pe fiecare client și centralizarea dosarelor electronice in baza de date a clienților;
  • Stabilirea regulilor predefinite de circulație a documentelor și a drepturilor de acces / dispoziție a utilizatorilor, conform politicii interne, pentru un flux eficient și trasabilitate operațiunilor;
  • Inventarierea electronică (baze de date) a dosarelor fizice de clienți, etichetarea lor cu numărul corespondent din baza de date și ordonarea lor în dulapurile de arhivă, alfabetic, cronologic, structural, etc, conform structurii dorite;
  • Distrugerea condifențială a documentelor expirate și a ciornelor.
Share on Facebook Share
Share on TwitterTweet
Share on Pinterest Share
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share

Tags: arhiva cabinet de avocatura, arhiva cabinet executor judecatoresc, arhiva cabinet expert contabil, arhiva judecatorie, arhiva notari publici, arhiva tribunal, arhivare electronica, managementul documentelor, pret arhivare electronica, preturi arhivare documente, scanare acte, scanare documente, servicii arhivare documente

Articole recente

  • Soluții Document Management în întreprinderi mari
  • Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
  • Arhivarea documentelor în spitale și clinici
  • Arhivarea documentelor în instituții publice
  • Arhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici
Blog
Lupta dintre hârtie și documente digitale
Cat de departe a ajuns...
01 februarie 2020
  • Home
  • Despre noi
  • Servicii
  • Soluții pe departamente
  • Contact
  • Confidențialitate
Soluții Document Management în întreprinderi mari
Menținerea productivității echipelor nu necesită sacrificii...
Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
Cu DMS, recâștigați controlul asupra documentelor...
Arhivarea documentelor în spitale și clinici
Fișele medicale, radiografiile și rezultatele analizelor...
Arhivarea documentelor în instituții publice
Administrația publică face parte din sectoarele...
Sediul Central DMS - Data More Secure
Branduselor 74, Green Center, Brasov
+40 751 986 794
+40 726 784 590
office@mitarhivis.ro
Arhivare documente | Management documente | Arhivare electronica | Depozitare arhive | Distrugere confidențială | Copyright © 2020 DMS - Data More Secure | Toate drepturile rezervate.
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura cea mai bună experiență pe website-ul nostru. Dacă veți continua navigarea, inseamna ca sunteți de acord cu acestea. Setari cookiesAccept
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.