Skip to content
+40 751 986 794
office@mitarhivis.ro
București | Buzău | Ploiești | Brașov | Alba | Sibiu | Cluj | Timișoara
facebook
youtube
DMS | Arhivare documente
  • Acasă
  • Servicii
    • Arhivare documente
    • Depozitare arhive
    • Managementul documentelor
    • Arhivare electronică
    • Centru date – Cloud
    • Distrugere securizată
  • Departamente
    • DMS în financiar-contabilitate
    • DMS în Managementul resurselor umane
    • DMS în procesarea automată a facturilor
    • DMS în vânzări și marketing
  • Industrii
    • Soluții Document Management în întreprinderi mari
    • Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
    • Arhivarea documentelor în spitale și clinici
    • Arhivarea documentelor în instituții publice
    • Arhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici
  • Despre noi
  • Contact

Arhivarea documentelor în instituții publice

Home > Industrii > Arhivarea documentelor în instituții publice

Arhivarea documentelor în instituții publice

15 februarie 2020 | By admin
0

Administrația publică face parte din sectoarele cu cel mai mare volum de documente creat și gestionat zilnic. Instituțiile publice trebuie să păstreze volume importante de date confidențiale pentru o perioadă lungă de timp, dar și să asigure totodată accesul la informații de interes public, conform legii 544/2001. Cel puțin din aceste motive, circuitul și clasificarea documentelor în aceste instituții trebuie să fie bine construite, bazate pe reguli clare și coerente.

Și în administrația publică, arhiva de documente este hibridă (o parte este în format electronic iar alta se află in dosarele de documente), iar acest lucru îngreunează procesul de sintetizare rapidă și implicit imaginea completă a situației clienților ”la zi”.

În cazul în care întâmpinaţi următoarele probleme:

  • Întârzieri repetate în procesarea informațiilor și răspunsul către public;
  • Aceleaşi informatii trebuie create/prelucrate de două sau de mai multe ori de către persoane diferite – cea mai frecventă problemă;
  • Regăsirea documentelor necesită prea mult timp;
  • Sarcinile administrative sunt greu de realizat;
  • Lipsa resurselor necesare pentru administrarea în timp util documentelor;
  • Pierderi de informaţii;
  • Sancţiunile din partea conducerii vizează ineficienţa gestionării informatiilor;

Înseamnă că obiectivele dumneavoastră imediate sunt:

  • Optimizarea fluxului documentelor în cadrul instituției;
  • Reducerea costurilor cu administrarea şi depozitarea documentelor;
  • Creşterea eficienţei de lucru intern și extern;
  • Optimizarea numărului de personal administrativ;
  • Implementarea și respectarea standardelor din ce în ce mai stricte (GDPR, etc);

Iar rezultatele sunt clare:

  • O arhivă electronică funcțională, clasificată, repartizată pe departamente, și securizată, care răspunde nevoilor dvs de a regăsi informații complete și precise.
  • O arhivă fizică ordonată și funcțională în depozitul dvs;
  • Inventarele electronice ale arhivei fizice la fiecare departament sau centralizat, la nivel de dosar/biblio;
  • Asigurarea standardelor de păstrare a documentelor și securitatea în fața riscurilor, conform normelor legale;
  • Mai mult spațiu în depozitul arhivei, după eliminarea documentelor expirate;
Share on Facebook Share
Share on TwitterTweet
Share on Pinterest Share
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share

Tags: arhivare documente primarie, arhivare electronica, arhivarea documentelor in institutii publice, companii arhivare documente, depozit arhivare, depozit arhivatorul, depozit arhivit, managementul documentelor, model nomenclator arhivistic, preturi arhivare documente, procedura arhivare documente, scanare acte, scanare documente, servicii arhivare documente

Articole recente

  • Soluții Document Management în întreprinderi mari
  • Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
  • Arhivarea documentelor în spitale și clinici
  • Arhivarea documentelor în instituții publice
  • Arhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici
Blog
Lupta dintre hârtie și documente digitale
Cat de departe a ajuns...
01 februarie 2020
  • Home
  • Despre noi
  • Servicii
  • Soluții pe departamente
  • Contact
  • Confidențialitate
Soluții Document Management în întreprinderi mari
Menținerea productivității echipelor nu necesită sacrificii...
Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
Cu DMS, recâștigați controlul asupra documentelor...
Arhivarea documentelor în spitale și clinici
Fișele medicale, radiografiile și rezultatele analizelor...
Arhivarea documentelor în instituții publice
Administrația publică face parte din sectoarele...
Sediul Central DMS - Data More Secure
Branduselor 74, Green Center, Brasov
+40 751 986 794
+40 726 784 590
office@mitarhivis.ro
Arhivare documente | Management documente | Arhivare electronica | Depozitare arhive | Distrugere confidențială | Copyright © 2020 DMS - Data More Secure | Toate drepturile rezervate.
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura cea mai bună experiență pe website-ul nostru. Dacă veți continua navigarea, inseamna ca sunteți de acord cu acestea. Setari cookiesAccept
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.