Până în ultimul deceniu, tehnologia informației din companii a funcționat aproape exclusiv pe serverele dedicate ale acestora. În mod cert, departamentele IT au avut bugete mari și un control larg pentru derularea activității. Acum, datorită Cloud-ului, toate aceste probleme au dispărut și singura cerință pentru acces este o conexiune la internet. În mod evident, această accesibilitate a aplicațiilor cloud pune proprietarul afacerii în centrul deciziilor tehnologice.
Gestionarea documentelor și automatizarea fluxului de lucru nu mai necesită o planificare îndelungată și dificilă. Pachetele gata de utilizare pot fi implementate în doar câteva zile, permițându-vă să digitalizați și să automatizați procesele de afaceri centrale, cum ar fi procesarea facturilor și gestionarea resurselor de personal.
Soluțiile cloud preconfigurate înlocuiesc fluxul de lucru manual, bazat pe hârtie și predispus la erori, cu procese rapide, adaptabile și automatizate, proiectate din expertiza noastră, construite personalizat cererii dvs.
Apelând la serviciile nostre de Cloud, beneficiați de:
Managementul ciclului de viață al documentelor
Definiți condițiile care declanșează ștergerea datelor sau actualizarea / modificarea acestora.
Versiunea documentelor
Păstrați versiunile documentelor si ale datelor dvs, pentru trasabilitatea modificărilor, sau chiar după ștergerea acestora.
Politici de păstrare documente
Definiți perioadele de păstrare ale documentelor dvs, înainte de ștergerea automată.
Comenzi de retenție documente
Decideți comenzi de retenție asupra datelor si documentelor care nu trebuie să se șteargă/caseze.
Chei de criptare gestionate de clienți
Criptați documentele cu chei de securitate create de serviciul automat cloud și gestionate de dvs.
Chei de criptare furnizate de client
Criptați documentele cu chei de securitate create și gestionate de dvs.
Acces uniform la nivel general
Controlați în mod uniform, dacă doriți, accesul la resursele dvs. din Cloud prin dezactivarea listelor de control acces.
Notificări automate pentru activitatea Cloud
Trimiteți/primiți notificări automate când documentele sau datele sunt create, actualizate sau șterse.
Jurnalele de audit cu Cloud Storage
Mențineți jurnalele de activitate admin și jurnalele de acces la documentele si datele stocate în cloud.