DMS transformă Financiarul într-un lider de profit
În prezent au apărut noi oportunități – și noi presiuni – asupra departamentelor financiare. CFO și echipa sa trebuie să ofere o perspectivă mai profundă și o direcție mai strategică decât înainte, cu bugete și resurse cât mai restrânse. Cum găsesc ei timp, cum mobilizează oameni și împart informații în cel mai eficient, rapid și productiv mod posibil?
Departamentul Financiar trebuie să furnizeze cifre cheie care să arate poziția pe piață a companiei, precum și rentabilitatea și lichiditatea. Acest lucru este posibil numai dacă procesele de bază ale account payable si receivable sunt executate în siguranță și fără erori.
Operațiunile cu documente fizice conduc la înregistrări întârziate și greoaie ale facturilor, aprobări durabile, plăți întârziate, informațiile trebuie să fie combinate din surse aleatorii, iar procesele nu pot fi finalizate în timp util.
Gestiunea documentelor și automatizarea fluxului de lucru de la DMS ajută companiile să depășească aceste bariere, centralizând documentele și procesele într-un singur sistem și integrându-le direct cu ERP-ul pentru o imagine completă a informațiilor.
Accounts payable: înregistrați și programați rapid plățile
DMS scanează facturile fizice și electronice și leagă automat comenzile de achiziție Purchase Order, oferă un flux de lucru preferențial pentru gestionarea proceselor de aprobare prin integrarea ERP pre-construită. Scăpați de hârtie, evitați erorile, reduceți manevrarea și simplificați aprobarea facturilor, eliminând operațiunile manuale.
Bucurați-vă de eficiență la serviciu atunci când:
- Validați facturile cu rapiditate folosind indexarea inteligentă cu capacitate de auto-învățare a lui DMS, pentru potriviri automate între facturi și comenzile de achiziție Purchase Order.
- Direcționați facturile într-un proces de aprobare multi-etapă, cu suport split code pentru aprobări multiple.
- Importați direct facturi către căi predefinite și ușor de regăsit.
- Gestionați dinamic aprobările și reprocesați facturile respinse.
- Postați automat facturile aprobate direct în sistemul ERP.
Cu DMS, puteți procesa cu promptitudine facturile, puteți urmări datele scadente și puteți îmbunătăți semnificativ gestionarea bugetelor.
Accounts receivable: accelerați încasările
Îndepărtați presupunerile. DMS leagă documentele și informațiile în mod direct de procesul de comandă, astfel încât să puteți genera mai rapid facturile, să răspundeți imediat la întrebările clienților și să urmăriți cu atenție programările la plată sau discounturile. Asigurați relații bune cu clienții, plăți anticipate și mai multă lichiditate prin gestionarea optimă a creanțelor.
Mentineți eficiența și profitabilitatea atunci când:
- Accesați documentele de livrare, rapoartele sau rezultatele negocierilor, direct din ERP sau altă aplicație contabilă.
- Răspundeți imediat si precis colaboratorilor la cereri si direcționați emailurile lor direct persoanelor de decizie.
- Combinați direct facturarea cu fluxurile de lucru (de exemplu discounturi spciale, etc).
- Colaborați eficient cu cei de la Vanzari pe informații noi privind achizițiile clienților.
Cu DMS, creanțele rapide și corecte susțin integritatea raportării, satisfacția ridicată a clienților și performanța eficientă a echipei.
Audituri financiare: punctaj maxim și organizare perfectă
Auditurile financiare vor fi eficiente, scurte și relaxante: DMS oferă documentația completă și adecvată a tuturor tranzacțiilor comerciale. Nu numai rapoartele înregistrărilor din perioada audiată, dar și e-mailurile, scrisorile sau contractele legate de aceste înregistrări pot fi colectate, analizate și trimise în câteva secunde.
Scutiți timpul și efortul cu colectarea, organizarea și prezentarea informațiilor în audit:
- Îndepărtați riscul și povara informațiilor pe suport de hârtie.
- Arhivați toate documentele contabile într-o manieră legală, conformă.
- Eliminați căutările inutile, corelând facturile cu celelalte documente, direct din programul dvs. contabil.
- Înregistrați toți pașii de procesare, direct pe un document în flux, pentru trasabilitatea eficientă a unui proces.
- Colectați documentele în folderele digitale cu un câmp de căutare convenabil și încorporat.
- Restricționați accesul la anumite documente, după caz.
Cu DMS, lucrați ușor și asigurați că audierea este exactă, eficienta și completă. Este un sistem construit pentru departamente financiare moderne. O soluție completă de gestionare a documentelor și de automatizare a fluxului de lucru pentru echipele din financiar și contabilitate care doresc să elimine sarcinile manuale cu documente fizice, fiind orientați spre transformarea digitală si proiecte profitabile.
Scanați automat documentele
DMS captează, indexează inteligent, clasifică, stochează și apoi distribuie documente fizice si electronice angajaților potriviți la momentul potrivit pentru decizii rapide și corecte.
Automatizați procesele direct în flux
DMS automatizează și accelerează procesele prin fluxuri digitale de lucru, conectând documente, sarcini și persoane între birouri și teren.
Scăpați de hârtie în fluxul de lucru
Abandonați procesarea lentă și manuală a proceselor bazate pe hârtie. Recuperați spațiul fizic pierdut pentru depozitarea greoaie și eliminați costurile de imprimare, expediere și arhivare fizică.
Respectați din mers standardele de confidențialitate
Sarbanes-Oxley, GDPR, GoBD sau Basel II: DMS vă acoperă compania atunci când vine vorba de audit și probleme de răspundere, stocarea sigură a documentelor și urmărirea tranzacțiilor comerciale.
Integrați documentele direct în ERP
DMS se integrează cu SAP, Navision, Quickbooks, Sage, DATEV și alte aplicații financiare pentru a asigura integritatea datelor în sisteme și pentru a oferi o imagine completă a informațiilor.
Scutiți-vă de riscuri
Stați liniștiți dacă documentele dvs. sunt digitalizate, arhivate și protejate împotriva incendiilor, inundațiilor și altor dezastre naturale.
Mențineți controlul deplin al informației
Când a fost înregistrată o factură? Unde este acum? Cine a accesat ultima dată? DMS urmărește fiecare pas din ciclul de viață al unui document pentru o trasabilitate completă.
Stocați în cloud, pentru siguranță
DMS este disponibil în cloud sau local, cu caracteristici complete și capabilități de paritate. Cu cloud obțineți securitate, scalabilitate și disponibilitate imediată.