DMS în Financiar-contabil
DMS | Data more secure
Departamentul Financiar trebuie să furnizeze cifre cheie care să arate poziția pe piață a companiei, precum și rentabilitatea și lichiditatea. Acest lucru este posibil numai dacă procesele de bază sunt executate în siguranță și fără erori.
Operațiunile cu documente fizice conduc la înregistrări întârziate și greoaie ale facturilor, aprobări durabile, plăți întârziate, informațiile trebuie să fie combinate din surse aleatorii, iar procesele nu pot fi finalizate în timp util.
Gestiunea documentelor și automatizarea fluxului de lucru de la DMS ajută companiile să depășească aceste bariere, centralizând documentele și procesele într-un singur sistem și integrându-le direct cu ERP-ul pentru o imagine completă a informațiilor.
DMS scanează facturile fizice și electronice și leagă automat comenzile de achiziții, oferă un flux de lucru preferențial pentru gestionarea proceselor de aprobare prin integrarea ERP pre-construită. Scapă de hârtie, evită erorile, reduce manevrarea și simplifică aprobarea facturilor, eliminând operațiunile manuale.

Eficiență și profitabilitate
DMS | Data more secure
Accesați documentele de livrare, rapoartele sau rezultatele negocierilor, direct din ERP sau altă aplicație contabilă.
Răspundeți imediat si precis colaboratorilor la cereri si direcționați emailurile lor direct persoanelor de decizie.
Combinați direct facturarea cu fluxurile de lucru (de exemplu discounturi spciale, etc).
Colaborați eficient cu cei de la Vanzari pe informații noi privind achizițiile clienților.
Îndepărtați riscul și povara informațiilor pe suport de hârtie.
Arhivați toate documentele contabile într-o manieră legală, conformă.
Eliminați căutările inutile, corelând facturile cu celelalte documente, direct din programul dvs. contabil.
Înregistrați toți pașii de procesare, direct pe un document în flux, pentru trasabilitatea eficientă a unui proces.
Colectați documentele în folderele digitale cu un câmp de căutare convenabil și încorporat.
Restricționați accesul la anumite documente, după caz.
Scanați automat:
DMS captează, indexează inteligent, clasifică, stochează și apoi distribuie documente fizice si electronice angajaților potriviți la momentul potrivit pentru decizii rapide și corecte.
Automatizați procesele:
DMS automatizează și accelerează procesele prin fluxuri digitale de lucru, conectând documente, sarcini și persoane între birouri și teren.
Scăpați de hârtie:
Abandonați procesarea lentă și manuală a proceselor bazate pe hârtie. Recuperați spațiul fizic pierdut pentru depozitarea greoaie și eliminați costurile de imprimare, expediere și arhivare fizică.
Respectați confidențialitatea:
Sarbanes-Oxley, GDPR, GoBD sau Basel II: DMS vă acoperă compania atunci când vine vorba de audit și probleme de răspundere, stocarea sigură a documentelor și urmărirea tranzacțiilor comerciale
Integrați documentele:
DMS se integrează cu SAP, Navision, Quickbooks, Sage, DATEV și alte aplicații financiare pentru a asigura integritatea datelor în sisteme și pentru a oferi o imagine completă a informațiilor.
Scutiți-vă de riscuri:
Stați liniștiți dacă documentele dvs. sunt digitalizate, arhivate și protejate împotriva incendiilor, inundațiilor și altor dezastre naturale.
Mențineți controlul:
Când a fost înregistrată o factură? Unde este acum? Cine a accesat ultima dată? DMS urmărește fiecare pas din ciclul de viață al unui document pentru o trasabilitate completă.
Stocați în cloud:
DMS este disponibil în cloud sau local, cu caracteristici complete și capabilități de paritate. Cu cloud obțineți securitate, scalabilitate și disponibilitate imediată.