Skip to content
+40 751 986 794
office@mitarhivis.ro
București | Buzău | Ploiești | Brașov | Alba | Sibiu | Cluj | Timișoara
facebook
youtube
DMS | Arhivare documente
  • Acasă
  • Servicii
    • Arhivare documente
    • Depozitare arhive
    • Managementul documentelor
    • Arhivare electronică
    • Centru date – Cloud
    • Distrugere securizată
  • Departamente
    • DMS în financiar-contabilitate
    • DMS în Managementul resurselor umane
    • DMS în procesarea automată a facturilor
    • DMS în vânzări și marketing
  • Industrii
    • Soluții Document Management în întreprinderi mari
    • Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
    • Arhivarea documentelor în spitale și clinici
    • Arhivarea documentelor în instituții publice
    • Arhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici
  • Despre noi
  • Contact

DMS în vânzări și marketing

Home > Soluții arhivare > DMS în vânzări și marketing

DMS în vânzări și marketing

4 ianuarie 2020 | By admin
0

Domeniul vânzărilor cunoaște o schimbare fundamentală, continuă. Cu informații aproape nelimitate despre produse, recenzii de la egal la egal și analize comparative disponibile online, clienții acționează numai atunci când sunt aproape de o decizie finală. Era digitală continuă să transfere mai multă putere de decizie în mâinile clientului. Câștigătorii sunt doar cei care își creditează la maxim echipele de vânzări să valorifice cunoștințele clienților în experiențe pozitive semnificative. Trebuie să vă mișcați rapid și eficient pentru a vinde. Asta înseamnă acces instant și continuu la informații esențiale și procese perfecte pentru experiențe deosebite ale clienților.

Obțineți un angajament mai puternic cu clienții

Departamentul de vânzări dezvoltă adesea o corespondență extinsă între client și vânzător. Documentele care se acumulează sunt de obicei necesare mai multor angajați. Dacă, în plus, aceste persoane lucrează în departamente diferite sau dacă call-center-ul trebuie să ofere răspunsuri la întrebări pentru procesul de vânzare, documentele fizice complică grav lucrurile.

Îmbunătățirea serviciilor și experiența clienților

Broșurile, cataloagele și ofertele de vânzare sunt mult mai potrivite în formă digitală. Pe lângă protejarea mediului, manipularea documentelor electronice este semnificativ mai simplă, deoarece sunt accesibile peste tot , inclusiv în pe telefonul mobil, prin intermediul unui smartphone sau tabletă.

Clienții primesc documentele de care au nevoie pentru a comanda mai rapid mărfurile. Procesele de afaceri sunt îmbunătățite și, în majoritatea cazurilor, simplificate. Acest lucru crește vânzările, deoarece mai multe comenzi pot fi procesate în mai puțin timp.

În plus, documentele electronice sunt indexate digital și pot fi căutate complet. Acest lucru le permite clienților și angajaților să găsească informații importante mai rapid. Linkurile din documentele electronice ajută, de asemenea, la localizarea informațiilor căutate, într-o manieră mai precisă și facilă.

Cu DMS, vânzările pot optimiza etapele cheie ale clientului, până la achziție. De la contactul inițial, până la prezentările face-to-face și la negocierea contractului, soluția noastră oferă informațiile potrivite la momentul potrivit, persoanei potrivite.

Cu o gestionare centralizată a documentelor în timp real, bazată pe cloud și automatizarea fluxului de lucru, întreaga echipă de vânzări poate stoca, accesa și partaja informațiile despre produse și clienți în câteva secunde.

Pentru o analiză a proceselor importante și stabilirea soluțiilor capabile, Contactați-ne cu încredere

Tags: arhivare digitala, arhivare documente, crm, document management software, managementul documentelor, managementul vanzarilor, marketing

Articole recente

  • Soluții Document Management în întreprinderi mari
  • Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
  • Arhivarea documentelor în spitale și clinici
  • Arhivarea documentelor în instituții publice
  • Arhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici
Blog
Lupta dintre hârtie și documente digitale
Cat de departe a ajuns...
01 februarie 2020
  • Home
  • Despre noi
  • Servicii
  • Soluții pe departamente
  • Contact
  • Confidențialitate
Soluții Document Management în întreprinderi mari
Menținerea productivității echipelor nu necesită sacrificii...
Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
Cu DMS, recâștigați controlul asupra documentelor...
Arhivarea documentelor în spitale și clinici
Fișele medicale, radiografiile și rezultatele analizelor...
Arhivarea documentelor în instituții publice
Administrația publică face parte din sectoarele...
Sediul Central DMS - Data More Secure
Branduselor 74, Green Center, Brasov
+40 751 986 794
+40 726 784 590
office@mitarhivis.ro
Arhivare documente | Management documente | Arhivare electronica | Depozitare arhive | Distrugere confidențială | Copyright © 2020 DMS - Data More Secure | Toate drepturile rezervate.
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura cea mai bună experiență pe website-ul nostru. Dacă veți continua navigarea, inseamna ca sunteți de acord cu acestea. Setari cookiesAccept
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.