Domeniul vânzărilor cunoaște o schimbare fundamentală, continuă. Cu informații aproape nelimitate despre produse, recenzii de la egal la egal și analize comparative disponibile online, clienții acționează numai atunci când sunt aproape de o decizie finală. Era digitală continuă să transfere mai multă putere de decizie în mâinile clientului. Câștigătorii sunt doar cei care își creditează la maxim echipele de vânzări să valorifice cunoștințele clienților în experiențe pozitive semnificative. Trebuie să vă mișcați rapid și eficient pentru a vinde. Asta înseamnă acces instant și continuu la informații esențiale și procese perfecte pentru experiențe deosebite ale clienților.
Obțineți un angajament mai puternic cu clienții
Departamentul de vânzări dezvoltă adesea o corespondență extinsă între client și vânzător. Documentele care se acumulează sunt de obicei necesare mai multor angajați. Dacă, în plus, aceste persoane lucrează în departamente diferite sau dacă call-center-ul trebuie să ofere răspunsuri la întrebări pentru procesul de vânzare, documentele fizice complică grav lucrurile.
Îmbunătățirea serviciilor și experiența clienților
Broșurile, cataloagele și ofertele de vânzare sunt mult mai potrivite în formă digitală. Pe lângă protejarea mediului, manipularea documentelor electronice este semnificativ mai simplă, deoarece sunt accesibile peste tot , inclusiv în pe telefonul mobil, prin intermediul unui smartphone sau tabletă.
Clienții primesc documentele de care au nevoie pentru a comanda mai rapid mărfurile. Procesele de afaceri sunt îmbunătățite și, în majoritatea cazurilor, simplificate. Acest lucru crește vânzările, deoarece mai multe comenzi pot fi procesate în mai puțin timp.
În plus, documentele electronice sunt indexate digital și pot fi căutate complet. Acest lucru le permite clienților și angajaților să găsească informații importante mai rapid. Linkurile din documentele electronice ajută, de asemenea, la localizarea informațiilor căutate, într-o manieră mai precisă și facilă.
Cu DMS, vânzările pot optimiza etapele cheie ale clientului, până la achziție. De la contactul inițial, până la prezentările face-to-face și la negocierea contractului, soluția noastră oferă informațiile potrivite la momentul potrivit, persoanei potrivite.
Cu o gestionare centralizată a documentelor în timp real, bazată pe cloud și automatizarea fluxului de lucru, întreaga echipă de vânzări poate stoca, accesa și partaja informațiile despre produse și clienți în câteva secunde.
Pentru o analiză a proceselor importante și stabilirea soluțiilor capabile, Contactați-ne cu încredere