Skip to content
+40 751 986 794
office@mitarhivis.ro
București | Buzău | Ploiești | Brașov | Alba | Sibiu | Cluj | Timișoara
facebook
youtube
DMS | Arhivare documente
  • Acasă
  • Servicii
    • Arhivare documente
    • Depozitare arhive
    • Managementul documentelor
    • Arhivare electronică
    • Centru date – Cloud
    • Distrugere securizată
  • Departamente
    • DMS în financiar-contabilitate
    • DMS în Managementul resurselor umane
    • DMS în procesarea automată a facturilor
    • DMS în vânzări și marketing
  • Industrii
    • Soluții Document Management în întreprinderi mari
    • Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
    • Arhivarea documentelor în spitale și clinici
    • Arhivarea documentelor în instituții publice
    • Arhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici
  • Despre noi
  • Contact

Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii

Home > Industrii > Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii

Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii

16 februarie 2020 | By admin
0

Cu DMS, recâștigați controlul asupra documentelor și proceselor în compania dvs. Uitați de unități partajate, liste de memento cu taskuri de rezolvat pe telefon sau laptop. Gestionați documentele dvs de oriunde ați fi: de acasă, din teren, de la birou, colaborați rapid cu filialele și punctele de lucru.

Alegeți procese digitale, fără hârtii, pentru a oferi angajaților acces facil la informații, de la distanță

Descoperiți cu câtă ușurință echipa dvs. poate implementa o soluție modernă de gestionare a documentelor bazată pe cloud pentru a digitaliza documentele fizice și a permite angajaților dvs. de la distanță să acceseze cu ușurință informațiile atunci când au nevoie.

Nu doar un loc de stocare documente. Un loc din care să le folosești în flux

DMS oferă două capacități esențiale companiilor: gestionarea documentelor în cloud pentru a capta și organiza în mod sigur informațiile pe care le utilizați în fiecare zi și automatizarea proceselor pentru a înlocui metodele manuale greoaie cu un flux de lucru digital simplu, instantaneu. Toate într-o interfață bazată pe cloud, extrem de utilizată, concepută atât pentru nivelul junior, cât și pentru senior sau executiv.

Organizarea și securizarea documentelor

  • Introducerea fișierelor și urmărirea datelor cheie ale indexului este extrasă și organizată automat;
  • Arhivați orice document cu drepturi de acces definite și criptare de ultimă generație;
  • Recuperați imediat orice document pentru a-l partaja, edita sau adnota.

Automatizarea fluxurilor de lucru și a sarcinilor

  • Alocați sarcini și alertați membrii echipei cu notificări prin e-mail instant;
  • Trimiteți automat documentele cheie destinatarilor, pentru revizuiri și/sau aprobări;
  • Generați fluxuri de lucru pliate proceselor și nevoilor dvs. existente.

Conectivitate deplină

  • Angajații care lucrează de acasă sau din teren, pot accesa instant documentele dintr-un depozit central pentru a partaja, edita și adnota;
  • Accesați informațiile de pe orice dispozitiv, oriunde și oricând, în browser și pe aplicații mobile;

Soluția noastră DMS este utilizată de peste 12.000 de clienți din 90 de țări. Clienții implementează în mod obișnuit DMS în procesele automate pe documentele lor, unde viteza, fiabilitatea și securitatea sunt cele mai importante. Unii clienți folosesc DMS cu echipe chiar de câțiva angajați, în timp ce alții îl folosesc cu mii de angajați.

DMS în Account Payable și Financiar

Deși DMS este celebru pentru soluția excelentă de procesare automată a facturilor, care simplifică și accelerează întregul proces pe fluxuri, este la fel de utilizat și în Account Payable și Finaciar.

Descoperiți mai mult

DMS în Contracte și vânzări

Organizarea cu grijă și colaborarea documentelor principale de vânzare constituie un avantaj competitiv serios atunci când puteți trimite informații despre produs, estimări și contracte instant clienților dvs.

Descoperiți mai mult

DMS în Resurse Umane

Centralizarea și securizarea evidențelor angajaților companiei dvs. permite echipei de Resurse Umane să scape de documente pe hârtie și să automatizeze procesele manuale care scutesc timp prețios, cum ar fi evaluarea performanțelor, managementul pontajelor și multe altele.

Descoperiți mai mult

Arhivarea securizată a documentelor

Mulți clienți folosesc DMS pentru a arhiva în siguranță cantități vaste de informații digitale, pentru a se proteja împotriva accesului neautorizat sau a dezastrelor naturale. Când aveți o arhivă digitală funcțională, puteți arhiva în siguranță documentele fizice în cutii și scăpați de dulapurile de depozitare și alte cheltuieli administrative.

Interfață prietenoasă

Beneficiați de o interfață construită pentru utilizarea de zi cu zi, fără procese training complexe.

Disponibilitate completă în cloud

Accesați orice document doar cu un browser. Orice sistem de operare, orice dispozitiv, oricând.

Securitate asigurată

Rămâneți în siguranță cu cele mai bune clase de criptare, drepturi de acces ale utilizatorilor și copii de rezervă multistrat.

Flexibilitate mobilă nativă

Scanați, accesați și stocați documente direct pe smartphone sau tabletă.

Share on Facebook Share
Share on TwitterTweet
Share on Pinterest Share
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share

Tags: aplicatii arhivare electronica, arhivare documente contabile, arhivare documente online, arhivare electronica, crm, digitizare documente, distrugere confidentiala, elodigital, facturare electronica, facturi electronice, iron mountain, managementul documentelor, registratura documente, scanare documente, soft arhivare documente, solutie arhivare electronica, solutii cloud, zipper arhivare

Articole recente

  • Soluții Document Management în întreprinderi mari
  • Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
  • Arhivarea documentelor în spitale și clinici
  • Arhivarea documentelor în instituții publice
  • Arhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici
Blog
Lupta dintre hârtie și documente digitale
Cat de departe a ajuns...
01 februarie 2020
  • Home
  • Despre noi
  • Servicii
  • Soluții pe departamente
  • Contact
  • Confidențialitate
Soluții Document Management în întreprinderi mari
Menținerea productivității echipelor nu necesită sacrificii...
Document management pentru întreprinderi mici și mijlocii
Cu DMS, recâștigați controlul asupra documentelor...
Arhivarea documentelor în spitale și clinici
Fișele medicale, radiografiile și rezultatele analizelor...
Arhivarea documentelor în instituții publice
Administrația publică face parte din sectoarele...
Sediul Central DMS - Data More Secure
Branduselor 74, Green Center, Brasov
+40 751 986 794
+40 726 784 590
office@mitarhivis.ro
Arhivare documente | Management documente | Arhivare electronica | Depozitare arhive | Distrugere confidențială | Copyright © 2020 DMS - Data More Secure | Toate drepturile rezervate.
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura cea mai bună experiență pe website-ul nostru. Dacă veți continua navigarea, inseamna ca sunteți de acord cu acestea. Setari cookiesAccept
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.