Menținerea productivității echipelor nu necesită sacrificii în gestionarea informațiilor. Cu DMS, veți obține o gestionare eficace a documentelor și o automatizare a proceselor care decurg fără efort. Nu veți mai avea riscuri de securitate, lipsă de informații, documente pierdute și sarcini manuale obositoare. Gestionați informațiile facil și modern, cu acces de oriunde, instant. Documentele digitale sunt conforme legal cu originalul Mulți oameni presupun în continuare că un document devine obligatoriu legal numai dacă a fost semnat manual. Acest lucru nu mai este valabil în…
Continue ReadingDocument management pentru întreprinderi mici și mijlocii
Cu DMS, recâștigați controlul asupra documentelor și proceselor în compania dvs. Uitați de unități partajate, liste de memento cu taskuri de rezolvat pe telefon sau laptop. Gestionați documentele dvs de oriunde ați fi: de acasă, din teren, de la birou, colaborați rapid cu filialele și punctele de lucru. Alegeți procese digitale, fără hârtii, pentru a oferi angajaților acces facil la informații, de la distanță Descoperiți cu câtă ușurință echipa dvs. poate implementa o soluție modernă de gestionare a documentelor bazată pe cloud…
Continue ReadingArhivarea documentelor în spitale și clinici
Fișele medicale, radiografiile și rezultatele analizelor sunt documente medicale care necesită stocare în condiții speciale și pe o durata mai lungă de timp. Informațiile privind istoricul medical al unui pacient sunt esentiale pentru tratarea acestuia și luarea deciziilor importante din punct de vedere medical. Arhivarea documentelor în spitale și clinici este imperativă și necesită operațiuni multiple, cum ar fi digitalizarea planșelor radiografice, păstrarea lor în condiții proprii, maparea circuitului informațional în cadrul organizației și integrarea arhivei fizice în fluxul operațional….
Continue ReadingArhivarea documentelor în instituții publice
Administrația publică face parte din sectoarele cu cel mai mare volum de documente creat și gestionat zilnic. Instituțiile publice trebuie să păstreze volume importante de date confidențiale pentru o perioadă lungă de timp, dar și să asigure totodată accesul la informații de interes public, conform legii 544/2001. Cel puțin din aceste motive, circuitul și clasificarea documentelor în aceste instituții trebuie să fie bine construite, bazate pe reguli clare și coerente. Și în administrația publică, arhiva de documente este hibridă (o…
Continue ReadingArhivarea documentelor în cabinetele de avocatură și notari publici
Cabinetele de avocatură și birourile notariale produc cantități considerabile de documente, majoritatea în formă fizică. Frecvența utilizării acestora e și ea extrem de mare, prin natura domeniului. Dosarele clienților se modifică și completează continuu, deci regăsirea rapidă a acestora e esențială. Faptul că arhiva de documente este hibridă (o parte este în format electronic iar alta se află in dosarele de documente), îngreunează procesul de sintetizare rapidă și implicit imaginea completă a situației clienților ”la zi”. Nevoile sunt clare: Acces…
Continue Reading