Pregătiți-vă să oferiți un nivel de expertiză nou, transparent și mai multă valoare colegilor dumneavoastră. Sute de organizații folosesc deja sisteme de managementul documentelor electronice pentru centralizarea, organizarea și securizarea înregistrărilor angajaților și pentru îmbunătățirea proceselor de la recrutare până la recenzii anuale în managementul resurselor umane.
Centralizați toate documentele electronice într-un sistem securizat, modern și funcțional. Uitați hârtiile și unitățile de partajare dezordonate. Când sunteți gata, folosiți aceste documente în fluxuri de lucru cheie între dvs., manageri și angajați.
Începeți simplu: asigurați o locație centrală și sigură pentru documentele fiecărui angajat. Apoi introduceți fluxuri de lucru cheie atunci când sunteți gata să standardizați procesele și lanțurile de aprobare.
Recrutare
Creați și postați noi locuri de muncă, gestionați eficient aplicările și integrați rapid feedbackul de la aplicanți în fluxul de lucru intern.
Pool de personal
Construiți un grup centralizat de solicitanți calificați pentru recrutări actuale și viitoare, din care să extrageți rapid si eficient resursele, oricând.
Rapoarte de performanță avansate
Monitorizați performanța fiecărui angajat, oferiți evaluări on-time și realizați interviuri într-o manieră structurată și bine organizată.
Management centralizat
Centralizați rezumate, formulare, certificări, evaluări, planuri și multe altele într-un depozit central, funcțional. Utilizați aceste documente în fluxuri de lucru rapide și structurate între dumneavoastră, manageri și angajați.
Conformitate legală
Mențineți informațiile confidențiale în siguranță cu drepturi de acces și politici de retenție in companie, pentru a respecta HIPAA, GDPR și alte cerințe legale.
Certificări
Gestionați cererile de certificare și programările de reînnoire pentru toți angajații, inclusiv pentru cursanți.