Depozitare arhive
Eficiență și productivitate în core business: axează-te pe obiectivul principal de activitate, eliminând eforturile logistice de administrare și consultare a documentelor in-house.
Arhivare documente
Sortare, selecționare, legătorie și inventariere documente. Inventarul documentelor în format electronic poate fi integrat ulterior în baza de date a unui soft de gestiune electronică.
Distrugere securizată
Apelând la profesioniști, distrugi în mod responsabil și securizat documentele interne expirate ale firmei/companiei, eliminând astfel expunerea companiei și riscurile asociate.
Management documente
Dacă nu ai implementat deja o soluție de management a documentelor, e momentul să abordezi gestionarea inteligentă a documentelor, fiind principalul factor care te ajută să rentabilizezi afacerea.
Arhivare electronică
Conversia electronica a documentelor de pe hârtie este primul pas spre transformarea digitală și cel mai rapid mod de a economisi resurse în fluxul informațional și operațional companiei tale.
Digitizare și digitalizare
Transformarea digitală este impactul cauzat de procesul de digitalizare, rezultatul acestei implementări. Digitizarea este procesul de conversie a informațiilor dintr-un format fizic în unul digital.
Scanare și digitalizare state plată
DMS oferă servicii de scanare si indexare a documentelor contabile (statelor de salarii și dosare de personal), cu indexare manuală sau automată a informațiilor obținute, intr-o baza de date, astfel încât la finalul procesului, toate datele vor deveni digitale și documentele elaborate vor putea fi generate automat pentru fiecare salariat în parte.