DMS vă oferă servicii externalizate de arhivare și managementul documentelor, care includ: conversia electronică a documentelor (scanarea, indexarea, procesarea și integrarea documentelor în fluxul organizațional al companiei dvs), arhivare electronică, arhivarea documentelor în format fizic, transportul, depozitarea și administrarea documentelor externalizate. Servicii de arhivare fizica: Prelucrare fond arhivistic: sortare, selecționare, legătorie și inventariere documente. Inventarul documentelor în format electronic (XLS/CSV, etc) poate fi integrat ulterior în baza de date a unui soft de gestiune electronică a documentelor fizice, pentru o evidență complexă…
Continue ReadingDepozitare arhive
Depozitarea externă a arhivei este avantajoasă dacă: Nu dispuneți de un spațiu amenjat conform legislației în vigoare, privind securitatea și climatul corespunzătoare păstrării integre și operaționale a documentelor; Arhiva nu este organizată și administrată conform standardelor de operabilitate și timpul de regăsire a informațiilor căutate depășește limitele, sau resursele de personal depășesc rentabilitatea; Volumul de documente indică o evoluție rapidă și tinde să depășească în scurt timp posibilitatea depozitării arhivei în spații proprii. În plus, documentele expirate, aflate încă în…
Continue ReadingDistrugere securizată
Colectând responsabil documentele emise pe suport de hârtie, asigurați securitatea informațiilor și administrați eficient documentele din cadrul companiei dvs! În fiecare zi volume întregi de informații din cadrul companiilor care ajung în centrele de colectare (hârtie, plastic etc) sau pur și simplu la coșul de gunoi, se mărește treptat și creează o problemă de expunere a informațiilor secrete sau confidențiale din compania dumneavoastră. Oricâte eforturi ați încerca să depuneți în gestionarea documentelor, datoriă modului de întocmire inițial al acestora (lipsa unor…
Continue ReadingArhivare electronică
Valul transformării digitale care scutură din temelii organizațiile de toate dimensiunile și domeniile este real iar numeroasele sale beneficii remodelează peisajul competitiv. Continuați cu digitizarea documentelor, sau rămâneți fără răspuns la întrebarea „Noi de ce nu mai suntem profitabili?”. Hârtia e prezentă peste tot. În Financiar, Contabilitate, H.R., Juridic, etc. Toate departamentele funcționează pe procese bazate pe hârtie, care încetinesc semnificativ performanța atunci când procesează mii de task-uri. Hârtia nu este un inamic dar nu face nici favoruri. Digitizarea documentelor…
Continue ReadingManagementul documentelor
Organizațiile – indiferent de industrie – prelucrează cantități mari de documente atât sub formă digitală, cât și sub formă de hârtie. Un angajat consumă singur 10.000 de coli de hârtie, anual. Aplicați această statistică unei organizații de 100 sau chiar 500 de angajați și faceți un raționament asupra volumului de documente care circulă prin organizații și care trebuie procesat cât mai rapid în informație structurată, eligibilă și direcționată. Lucrați deci, cu o multime de tipuri de documente. Procesarea acestor documente vă…
Continue ReadingCentru date – Cloud
Până în ultimul deceniu, tehnologia informației din companii a funcționat aproape exclusiv pe serverele dedicate ale acestora. În mod cert, departamentele IT au avut bugete mari și un control larg pentru derularea activității. Acum, datorită Cloud-ului, toate aceste probleme au dispărut și singura cerință pentru acces este o conexiune la internet. În mod evident, această accesibilitate a aplicațiilor cloud pune proprietarul afacerii în centrul deciziilor tehnologice. Gestionarea documentelor și automatizarea fluxului de lucru nu mai necesită o planificare îndelungată și dificilă….
Continue Reading