Facturile primite trebuie verificate și aprobate înaintea plății. Gestionarea facturilor primite poate fi un proces simplu sau complex, în funcție de regulile companiei dvs. și trebuie să respecte standardele de conformitate. Dacă este făcut manual, acest lucru este costisitor și consumă timp. Pentru a eficientiza, companiile ar trebui să optimizeze acest proces, făcând din el un proces digital automat. Datorită acestei automatizări, departamentul Financiar poate lua decizii semnificativ mai rapide prin transformarea sarcinilor manuale și introducerea datelor, în monitorizarea proceselor automatizate prestabilite,…
Continue ReadingDMS în vânzări și marketing
Domeniul vânzărilor cunoaște o schimbare fundamentală, continuă. Cu informații aproape nelimitate despre produse, recenzii de la egal la egal și analize comparative disponibile online, clienții acționează numai atunci când sunt aproape de o decizie finală. Era digitală continuă să transfere mai multă putere de decizie în mâinile clientului. Câștigătorii sunt doar cei care își creditează la maxim echipele de vânzări să valorifice cunoștințele clienților în experiențe pozitive semnificative. Trebuie să vă mișcați rapid și eficient pentru a vinde. Asta înseamnă…
Continue ReadingDMS în financiar-contabilitate
DMS transformă Financiarul într-un lider de profit În prezent au apărut noi oportunități – și noi presiuni – asupra departamentelor financiare. CFO și echipa sa trebuie să ofere o perspectivă mai profundă și o direcție mai strategică decât înainte, cu bugete și resurse cât mai restrânse. Cum găsesc ei timp, cum mobilizează oameni și împart informații în cel mai eficient, rapid și productiv mod posibil? Departamentul Financiar trebuie să furnizeze cifre cheie care să arate poziția pe piață a companiei,…
Continue ReadingDMS în Managementul resurselor umane
Pregătiți-vă să oferiți un nivel de expertiză nou, transparent și mai multă valoare colegilor dumneavoastră. Sute de organizații folosesc deja sisteme de managementul documentelor electronice pentru centralizarea, organizarea și securizarea înregistrărilor angajaților și pentru îmbunătățirea proceselor de la recrutare până la recenzii anuale în managementul resurselor umane. Centralizați toate documentele electronice într-un sistem securizat, modern și funcțional. Uitați hârtiile și unitățile de partajare dezordonate. Când sunteți gata, folosiți aceste documente în fluxuri de lucru cheie între dvs., manageri și angajați….
Continue Reading