Servicii complete DMS & ECM

DMS | Data more secure

  Informațiile și documentele companiilor au o valoare foarte mare, dar evident acestea sunt supuse involuntar unor anumite riscuri.

  Managementul documentelor este un obiectiv extrem de important, pe care orice companie ar trebui sa îl considere prioritar. Dacă nu ai implementat deja o soluție de management a documentelor în companie, e momentul să abordezi gestionarea inteligentă a documentelor, fiind principalul factor care te va ajuta să evoluezi și rentabilizezi afacerile.

  Managementul documentelor, cunoscut și sub denumirea de DMS – Document Management System, sau ECM – Enterprise Content Management, este o tehnologie care permite stocarea și organizarea informațiilor intr-un sistem de fișiere digitale, în cadrul căruia accesările și circulația documentelor se fac într-un mod controlat și structurat, bazat pe fluxuri predefinite. Aceste sisteme indexează, procesează, stochează, gestionează și urmăresc documentele din compania ta, în fluxul lor.

Management documente

Componente standard DMS

DMS | Data more secure

  Scanarea imaginilor și stocarea: Procesezi cu ușurință documentele dintr-o varietate de surse, precum scanere și imprimante și stochezi aceste documente într-un depozit digital central.

  Control acces și securitate: Setezi reguli inteligente pentru a controla drepturile de acces la anumite documente, în sensul conformității GDPR și alte standarde de confidențialitate.

  Indexare și regăsire: Scanezi și indexezi documentele automat pentru urmărirea și regăsirea ușoară. Indexarea se realizează într-o varietate de moduri, de exemplu, prin atribuirea de etichete distinctive.

  Partajare: Partajezi orice document în siguranță pe mai multe sisteme, fără riscul de pierdere și cu o trasabilitate completă.

  Colaborare: lucrezi colectiv la documente evitând mai multe versiuni.

  Circulația informației: Gestionați, organizați și accesați înregistrări și informații esențiale pentru afacerea ta.

  Integrare: Sistemele au astăzi module de flux de lucru și se pot integra cu alte sisteme pentru automatizarea proceselor.

Management documente